I. Postanowienia wstępne
1. Strona internetowa, dostępny pod adresem internetowym www.justsay.pl prowadzony jest przez firmę Anna Struk, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5882166968, REGON 387604577.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Strony i określa zasady korzystania ze Strony internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Strony.
II. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Sprzedawca – firma Anna Struk działająca w ramach działalności gospodarczej, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5882166968, REGON 387604577, z siedzibą: ul. Wejherowska 9/2 84-113 Brzyno, e-mail: ana@justsay.com.
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, posiadająca zdolność do zaciągania we własnym imieniu zobowiązań i nabywania praw w ramach prowadzonej przeze mnie sprzedaży usług;
3. Usługi i Towary – usługi i towary prezentowane w Witrynie;
4. Konsument – osoba fizyczna, która jest usługobiorcą w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
5. Gość – Użytkownik niezarejestrowany, który dokonuje zamówień za pośrednictwem Witryny;
6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Usług i Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem; 7. Regulamin – niniejszy Regulamin,
III. Postanowienia ogólne
1. Witryna jest prowadzona przez osobę fizyczną w ramach działalności gospodarczej: Anna Struk z siedzibą: ul. Wejherowska 9/2 84-113 Brzyno, e-mail: ana@justsay.com.
2. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 344)
3. Regulamin określa w szczególności:
- zasady korzystania z Witryny;
- zasady zawierania umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Witryny.
4. Korzystanie z Witryny jest możliwe pod warunkiem spełnienia następujących wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym: a) posiadanie komputera klasy PC lub innego urządzenia umożliwiającego korzystanie z Witryny,
b) posiadania dostępu do sieci Internet, c) posiadania odpowiedniego oprogramowania, w tym co najmniej przeglądarki internetowej:
- Internet Explorer w wersji 8 lub nowszej z włączoną obsługa Java Script i plików Cookies
- Firefox w wersji 20 lub nowszej z włączoną obsługa Java Script i plików Cookies
- Google Chrome w wersji 20 lub nowszej z włączoną obsługa Java Script i plików Cookies
- Opera w wersji 12 lub nowszej z włączoną obsługą Java Script i plików Cookies
- Safari w wersji 5 lub nowszej z włączoną obsługą Java Script i plików Cookies
5. Użytkownik zobowiązany jest do:
a) niedostarczania i nieprzekazywania za pośrednictwem Witryny treści zabronionych przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego;
b) korzystania z Witryny w sposób niezakłócający jej prawidłowego funkcjonowania;
c) powstrzymania się od podejmowania wszelkich działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie za pośrednictwem witryny niezamówionej informacji handlowej (tzw. spam).
IV. Warunki dokonywania zamówień
1.Złożenie Zamówienia odbywa się poprzez witrynę lub bezpośredni kontakt mailowy katarzynabszok@gmail.com, za pomocą numeru telefonu +48 509 977 706 lub bezpośrednio na Facebooku lub Instagramie.
2. Poprzez wybór odpowiedniego sposobu komunikacji ustalamy szczegóły Zamówienia, takie jak czas i miejsce wykonania usługi oraz formę płatności.
3. Usługodawca ma prawo odmowy przyjęcia zamówienia, które nastąpi wówczas, gdy:
- podane przez Klienta dane są niekompletne, błędne lub budzą uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości;
- pojawiły się zdarzenia losowe, na które Usługodawca nie miał wpływu a które powodują brak możliwości zrealizowania usług
4. Usługodawca może również, w terminie przewidzianym na potwierdzenie przyjęcia zamówienia skontaktować się z Klientem przy użyciu adresu e-mail albo numeru telefonu podanego podczas procesu składania zamówienia:
- poinformować Klienta o wydłużonym terminie realizacji Usługi, wskazując równocześnie jaki jest to termin – jeżeli Klient w ciągu trzech Dni Roboczych nie zaakceptuje wydłużenia terminu realizacji Zamówienia, wówczas Zamówienie jest anulowane;
- zweryfikować prawidłowość podanych przez Klienta w Zamówieniu danych, jeżeli budzą one uzasadnione wątpliwości odnośnie do ich poprawności,
- wyjaśnić ewentualne wątpliwości dotyczące szczegółów złożonego przez Klienta Zamówienia.
5. Na życzenie Klienta skierowane drogą mailową na adres katarzynabszok@gmail.com do zamówienia wystawiany jest dokument potwierdzający zakup w postaci rachunku.
V. Warunki realizacji zamówień
1. Usługi płatne są świadczone zgodnie z aktualnym cennikiem dostępnym w Witrynie. Koszt usługi zależy od jej formy.
2. Płatność za Usługi może być dokonywana przelewem tradycyjnym bądź za pomocą systemu płatności Google Pay lub BLIK. W przypadku płatności poprzez serwis BLIK (+48 509 977 706) Użytkownik powinien dodatkowo zaakceptować regulamin w/w serwisów.
3. Usługobiorca na podstawie cennika dostępnego w Witrynie może wybrać płatność jedynie jednorazową.
4. Klient zobowiązuje się do uiszczenia wynagrodzenia nie później niż trzy dni przed wykonaniem usługi, zaś brak jej dokonania w pełnej wysokości powoduje, że Usługodawca nie ma obowiązku świadczenia usługi. Ten sam skutek wywołuje dokonanie płatności po przekroczeniu maksymalnego czasu oczekiwania.
5. Usługę uznaje się za opłaconą w momencie uznania na rachunku bankowym Usługodawcy.
6. Usługodawca jest zobowiązany do realizacji Usługi – na zasadach określonych w zamówieniu oraz dalszej korespondencji e-mail lub telefonicznej, w której ustalane zostaną szczegóły dotyczące realizacji Usługi, tj. termin, miejsce i ewentualnie inne warunki uczestnictwa.
7. Usługodawca po akceptacji zamówienia, tylko na prośbę klienta skierowaną na adres e-mail: ana@justsay.pl, wystawia fakturę obejmującą uiszczone wynagrodzenie za usługę. Przy składaniu zamówienia należy zatem podać wszystkie niezbędne informacje potrzebne do uzyskania faktury, czyli imię, nazwisko oraz adres zamieszkania usługobiorcy.
8. Wypowiedzenie umowy przez Usługobiorcę we wcześniejszym terminie niż zakończenie kursu nie skutkuje zwrotem wynagrodzenia na rzecz Usługobiorcy w przypadku wypowiedzenia złożonego już po rozpoczęciu świadczenia usług, z zastrzeżeniem w § 6. ust. Regulaminu.
9. Ceny wszystkich produktów prezentowanych na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich oraz zawierają wszelkie składniki ceny z wyjątkiem kosztów przesyłki, o których Sprzedawca informuje w trakcie składania zamówienia oraz na Witrynie.
VI. Wykonanie Umowy
1. Klient może dokonać zapłaty za zamówione usługi w następujący sposób:
a. przelewem bankowym na rachunek Sprzedawcy.
b. system GooglePay
c. system BLIK: +48 509 977 706
d. gotówką przy odbiorze.
VII. Prawo odstąpienia od umowy
1.Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny (dotyczy wszystkich usług przed ich wykonaniem nie później niż 72 godziny przez planowaną realizacją, oraz towarów)
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od daty zarezerwowania terminu realizacji usługi lub daty dostarczenia produktu.
4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.
7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
VIII. Skutki odstąpienia od Umowy:
1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
3. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu.
7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
IX. Ochrona danych osobowych
1. Administratorem Danych Osobowych jest Anna Struk, ul. Wejherowska 9/2, 84-113 Brzyno.
2. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów na podstawie ich dobrowolnej, jednoznacznej i świadomej zgody. Klient przyjmuję do wiadomości, że odmowa podania danych osobowych lub odwołanie udzielonej zgody uniemożliwi zawarcie i wykonanie umowy kupna. Podanie prawidłowych danych osobowych jest zatem warunkiem zawarcia umowy.
3. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1), ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
4. Więcej szczegółów związanych z ochroną danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną RODO znajduje się w Polityce Prywatności.
X. Postanowienia końcowe
1. Niniejszy regulamin jest integralną częścią każdej umowy zawieranej za pośrednictwem Witryny i jest powszechnie dostępny na stronie www.justsay.pl. Klient może go utrwalić w pamięci swojego komputera lub wydrukować. Regulamin dostępny jest w taki sposób, który umożliwiał pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
2. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia na Witrynie.
3. Sprzedawca dokonując zmian treści regulaminu zobowiązany jest do zamieszczenia o tym informacji na stronie internetowej. Zmiana regulaminu nie będzie wywierać skutków w stosunku do zawartych transakcji oraz transakcji będących w trakcie realizacji.
4. W sprawach nieujętych w niniejszym regulaminie zastosowanie znajdą przepisy Kodeksu Cywilnego oraz odpowiednie przepisy innych ustaw a w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017r. poz. 683 t.j. z poźn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017r., poz. 1219 t.j. z późn. zm.);.
5. Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, lub w związku z nimi, będą rozwiązywane w sposób polubowny. Gdyby w terminie 30 dni od powstania sporu, próby polubownego rozwiązania nie doprowadziły do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym. Konsument ma również prawo korzystać z oferowanej mu przez odpowiednie instytucje pomocy prawnej, w tym przez organizacje konsumenckie czy miejskich lub powiatowych rzeczników praw konsumentów. Wykaz instytucji znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta ( www.uokik.gov.pl )
6. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.